Skip to Content



بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل نفتی جان کودک 2 ساله‌ای در شهرستان بافق را گرفت.

به گزارش یزدبانو؛ حلما کارگران کودک ۲ ساله بافقی بر اثر خوردن نفت جان خود را از دست داد.

این کودک خردسال که توسط اورژانس 115 به بیمارستان ولیعصر (عج) اعزام شده بود نهایتا با وخامت حال عمومی بیمار به مرکز استان اعزام شد.

متاسفانه پس از طی دو روز، مسمومیت نفتی باعث مرگ این کودک شد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری